نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امورخیریه با بیان اینکه قرائت همراه با خشوع قرآن از مطالبات مقام معظم رهبری است، گفت : بالاتر از قرائت قرآن تدبر و توجه به آیات آن است.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت‌الاسلام و المسلمین علی محمدی در مراسم اختتامیه چهارمین دوره المپیاد قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم در تالار نور مشهد ، اظهار کرد : همه ی خدمتگزاران به قرآن باید آیات و کلام الهی را در عمل به مستعمین انتقال دهند.
 
وی در ادامه با اشاره به اینکه شنیدن آیات قرآن تا اندازه ای خوف و ترس را بر جان حاکم می کند، افزود : اعظم از قرائت قرآن تدبر و توجه به آیات است.
 
نماینده ولی فقیه در سازمان اوقاف و امور خیریه کشور اظهار داشت : اساتید و جامعه ی قرآنی از مقدمه ای به نام قرائت و تلاوت قرآن، کلام و مفاهیم را به جان و دل مردم منتقل کنند.
 
حجت‌الاسلام محمدی با اشاره به اینکه تأثیر معانی بر فهم و درک آیات سبب وقار در اعمال و رفتار و همچنین خشوع در دل ها می گردد گفت : یکی دیگر از مطالبات رهبری قرائت با خشوع قرآن کریم است.
 
وی در پایان اظهار کرد : به برکت انقلاب اسلامی و وجود رهبری در عرصه های بین المللی کشورمان حائز رتبه ی ممتاز در قرائت، حفظ و آشنایی با مفاهیم شده است.
/2759/